Sunday, December 27, 2009

"Käesolev aasta I Will ... kaalust alla võtta." (Tervislikke eluviise:silmas pidades. Keha. Vaimus; 2010 tervislike eluviiside Guide; fit &FAB).

Wal-Mart.com USA, LLCFree Diet Profile 468x60

ArabicChinese (Simplified)Chinese (Traditional)DeutchEspanolFrenchItalianJapaneseKoreanPortugueseRussian

LEIA Inspiratsioon SIIT

Make Money Motivoija

"Meie jooksulint koguda tolmu, mu õde, ema ja mina langes treening madalseis. Ma tulid välja sobivust jar kui viis meid liikuma. Iga treening vahele jäänud, oleme kasutusele dollar. Iga täiendava päev töö läbi, saame võtta dollari. "

- Kimberley McLeod, 22, Brooklyn

Ärge omapäi

"Ma kõndima kahe töökaaslased lõunasöögi või teeme trenni videod ruumis."

- Cheryl Arnold, 40, Fayetteville NC

Selgita Your Passion

"Tulutoov ja meeldiv treening oli must. Ma läksin P Spot Washingtonis, klassidele, nagu keha licious, ribad aeroobika ja juhatab töö kolm korda nädalas. Aga kasutada ja muuta oma toitumisharjumused, ma kaotasin £ 15 eelmisel aastal. "

- Paula Allen, 48, Upper Marlboro MD

Mine Pro

"Ma ei taha alustada järgmise kümnendi minu elu 50 ekstra kilo. Sest ma olen alati minna, hakkasin kasutama eDiets nädalas jahu tarnimiseks mind aidata süüa värsket ja tervislikku toitu. See algab vähem kui 20 dollarit päevas. kõnnak, ma kaotasin 32 £. "

- Linda Dixon, 60, Cincinnati

BREAK OUT OF Rut

"Tohutult motiveeriv Boot Camp õpetaja aitas mind lisada £ 35 minu kaalu kaotus."

- Alicia Harkless, 25, Troy AL

"Ma tabas kolme kordi enne kaotada 100-pluss naela. Et saada minu eesmärk, ma Tweaked minu toitumine süües hommikusöök õhtusöögile. Ma tahtsin mu keha ei oodata muna-valget omletti ja türgi vorst hommikul. Olen ka lisada plyometrics nagu hüpata squats mu südame ja jõutreeninguga. "

- Chaunda Walls, 42, Lawrence Ville GA

"Making nimekirja ebatervisliku toidu Ma armastasin (nt piima-laaste) ja loetelu tervislike neist ma võiks asendada need (nagu valgu laaste) aitas mind eemale hoidma 142 £."

- Alicia Ash, 38, Columbus GA

"Ma lubasin Jumalale ma saaksin terve minu 4-aastane poeg ja ma ei ole tagasiteed. Kaotasin 67 £ seni söömise õigus."

- Alicia Risti McDonald, 42, Bowie MD

SET Smart EESMÄRGID

Don't Get Caught Up kaalu

"Püüdke kaotada tolli," ütleb Rita Beckford, MD pressiesindaja Ameerika nõukogu teostamine. Kuidas teie talje-line alla 35 tolli või vähem võib aidata võidelda südamehaiguste ja diabeediga.

Nimetage Teie Incentive

"Pane ette kolm konkreetset võimalusi piirates parandada oma elu," soovitab fitness ekspert Andrea Riggs tegevjuht Body Beautiful. Kas see aitab teil vältida mõned vähivormid? Salvesta garderoob kulud? Suurendage oma usaldust? Joonis välja kasu, ja saate peesitama on kasu.

CHEAP treeningu IN YOUR Kate!

Tasuta või soodushinnaga läbib kõike alates kickboxing klassid Pilates Studios Tants õpet klubid lähedal minnes gymticket.com või health-fitness.org/passbook.html.

"Foto sööki. Mõned inimesed ei saa aru, kui palju nad ei söö enne, kui nad seda näha."

- SOUTH CAROLINA TRAINER KENYA Crooks

Allikas Viide
Gilliam, Stacy. "" Käesolev aasta I Will ... kaalust alla "." Essence jaanuar 2010: 108. Akadeemiline OneFile. Veeb. 27. detsember 2009. .


Gale Dokumendi number: A213519764

Hoiatus: See teave ei ole vahend autodiagnostika või asenda professionaalse hoolduse.

*****get the best of the bestPersonalized MY M&M'S® Candies(Web-Page) http://applepatchdiet.com/lw17323 (Album / Profile) http://www.facebook.com/album.php?aid=10034&id=1661531726&l=0b77e26203
leonard.wilson2008@hotmail.comShop the Official Coca-Cola Store!
ArabicChinese (Simplified)Chinese (Traditional)DeutchEspanolFrenchItalianJapaneseKoreanPortugueseRussian

No comments: